Yes!

Vill först och främst säga TACK! till min lillasyster som har hjälp mig idag, du är hur söt som helst!
Kommun ringde idag och sa att nycklarna till den nya lägenheten var inlämnad och det var fritt fram att hämta nyckeln för att ta sig en titt på sovrumstapeten om den dög eller ej. Hämtade nyckeln och gick till min syster för att få smakråd.
Det var lite fläckar på tapeten men skit samma, jag får börja flytta in!! Vi började på en gång och har redan hunnit flytta hälften av kökssakerna, halva garderoben och en massa annat smått och gott som rymdes i bilen.
Var ju tvungen att gå till jobbet kl 16 så efter det så fortsatte söta syster att flytta lite åt mig, gullunge alltså!
Måste tyvärr fixa en tvättmaskin eftersom killen jag pratade med sist hade missuppfattat tvättsituationen så jag har ingen egen tvättmaskin inne hos mig utan tvättstugan ligger 3 hus bort i en källare. Jobbigt!
Är taggad till tusen nu att flytta! Men jag gillar inte att flytta sakerna som jag äger, skulle vilja knäppa med fingrarna så flyger sakerna dit av sig själv och flyttstädet är klart.
Vet inte längre vad jag skriver, hjärtat sitter och pratar med mig samtidigt och det blir knas i huvet då ;)
Men jag älskar dig ändå! :D
Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback