Bättre

Nu är jag så gott som frisk i Hea mått mätt, hostar bara lite, nyser då och då och lite snuvig men jag känner mig mycket piggare än tidigare i veckan!
Ska iväg på en födelsedagsfest nu i kväll, ska bli kul att få träffa gamla vänner igen, år och dar sen sist man såg några av dom. Älsklingen ligger och sover ännu, verkar ha det väldigt bra där han ligger just nu. Solen skiner och snön ligger som ett vitt täcke på marken. Underbart!
Det enda som är lite jobbigt med att snön kommer är att jag saknar hundarna, få vara ute och busa med dom i snön och gå med dom efter skoterspåren. Kan ju hoppas att dom har det bra där dom är och får va ute och busa i snön där också.
Nåt mer som är jobbigt är att jag måste röja upp i lägenheten innan vi drar till stan, ser ut som ett krigsfält här hemma, ligger saker övergivna lite överallt. Tur jag hann diska bort det värsta igår i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback