Förbajjat!

Jahapp, så var man sjuk den här veckan också. Skulle ju prova börja om att jobba förra veckan eftersom revbenet hade börjat kännas mer ok, men tji fick jag. Då åkte jag på feber och låg i 4 dagar istället. Jobbade natt fredag och lördag eftersom jag kände mig piggare då. Skulle jag tydligen inte ha gjort för nu sitter jag här igen, med feber och hosta som vägrar släppa.
Rådfrågade min "arbetsgivare" om jag skulle stanna hemma resten av veckan istället för att jobba (handlar om 2 dagar) så jag inte åker dig igen bara för att jag vill prova.
Stanna hemma och kurera dig blev svaret. Kommer att bli otroligt fattig och jag måste säga att det är tur att jag har en summa undanstoppad så jag klarar mig nästa månad. Men det blir att leva snålt ändå.
Så nästa vecka SKA jag jobba! Så det så, nu är jag less på att va hemma!
Så idag provar jag på att tvätta och vädra sängkläderna. Städa får bli en annan gång när man är piggare. Tyvärr så håller damråttorna på att smyga sig fram både här och där, men vad gör man?
Katten är rastlös och det har jag full förståelse för, inte roligt med en matte som inte orkar göra nåt.
Så fortsatt kurering med sova, äta och dricka en massa vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback