Galet!

Har inte sovit som en normal människa nu på hela veckan, varit vaken fram till morgonsidag och vaknat någon timme innan jag ska på jobbet 16.00. Jag blir galen, somnade ordentligt först kl 8 i morse och hur i hela friden jag ska kunna vända tillbaka dygnet har jag ingen aning om.
Nu har jag bara ett kort jobbarpass kvar ev denna vecka (16-20) och sen bär det iväg till Umeå för min del i några dagar för att hälsa på hjärtat. Han får väl försöka hjälpa mig att vända tillbaka dygnet. Fast har kanske inte ansträngt mig till det yttersta för att vända tillbaka det eftersom jag bara jobbat eftermiddag hela veckan, alla 46,5 timmar på jobbet.
Nu ska jag städa undan här hemma och se till att det är respektabelt då mamma ska hit och kolla till katten medans jag är borta. Längtar som skrutt tills jag får träffa min älskling och hålla om honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback