Härligt!

Vad härligt det är ute precis just nu, 2 grader, stjärnklart och blåser inte ett smack.
Synd då att klockan är halv 1 på natten och man ska gå isäng..
Anledningen till att jag vet att det är så fantastiskt fint ute är för att jag kom hem från jobbet bara för en liten stund sedan. Jobbat 16-01 och har samma skift i morgon.
Fast jag ska försöka ta mig upp vid 10 och packa några lådor innan jag tar mig en promenad. Förhoppningsvis så fortsätter vädret att vara lika bra då som det är nu.
Har lyckats frysa på så att halkan försvunnit och det var riktigt behagligt att gå hem nu inatt, var mindre kul att gå till jobbet då man trippade på tå för att inte falla och bryta ett ben eller två.
Är som less på att va skadad/sjuk nu så jag gör mitt bästa för att inte åka dit igen ;)
Nu väntar sängen på mig så det är nog bara att kasta sig i den. Katten vill nog också att jag ska lägga mig så hon får krypa ihop mellan mina knän och somna hon också. Mysmisse alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback