Jobb!

Nu äntligen är jag tillbaka ute och jobbar, är så gott som frisk, revbenet känns så bra som det bara går för tillfället, inte riktigt helt läkt men det är inte så långt borta.
Igår var jag som sagt på jobbet, 16-01 vilket jag ska jobba ungefär resten av veckan också, och det var fantastiskt roligt att få komma ut och göra något vettigt.
Kunde däremot inte somna inatt utan har mer eller mindre vaken hela natten, sov nån halvtimme här och där. Hade oturen att när jag precis höll på att somna så ringde det i telefonen eller att nån skicka ett sms. Brukar väldigt sällan ringa i min mobil och är väl inte den som får mest sms i denna värld, men just idag ville visst folk ha tag i mig.
Jajja, får gå och lägga mig det första jag kommer hem inatt och förhoppningsvis somnar jag fort inatt.
Nu blir det mat och halvsova fram till det att jag ska iväg på jobbet.
Är inlägget lite grötigt så är det för att jag är ganska så jättetrött, då skriver jag som jag tänker och gramatiska korrekta meningsuppbyggnader är då ganska sällsynta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback