Love!

Idag kommer hjärtat hit!
längtar som en galning, har inte träffats på 1½ vecka och jag tror jag håller på att få abstinens. Tur vi har pratat med varandra i princip varje dag så man får en liten dos av honom i alla fall :)
Så, jag måste alltså försöka mig på att städa lite, i alla fall diska bort diskhögen som vuxit sig väldigt stor och håller på att ta över min diskbänk totalt. Om tvätten torkat ska jag va duktig och lägga in den i garderoben på en gång, har en tendens att låta den hänga i torkstället tills det är dax att tvätta igen.
Ringde och frågade lite om lägenheten också, hade som ingen aning om hur det såg ut med tvättmöjligheter där och om jag hade internet över huvud taget. Tvättmaskin på toaletten och han trodde att dom nydragit in bredband där så nu ser livet lite trevligare ut.
Är lite piggare idag, ingen feber men den envisa hostan är kvar, låg vaken till efter 5 i morse eftersom jag börjar hosta det första jag lägger mig, kanske ska prova sova sittandes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback