Goda nyheter :D

Harr fått veta att jag ska få flytta ner på samma gata som min syster i Januari, i en pensinärslägenhet. Äntligen, kommer att reducera min hyra med en tusenlapp ungefär. Väldigt goda nyheter!
Har fått byta turer nu i helgen så jag hinner vara med på träningen nere i studion. Missade tyvärr kvällens träning pga brist på vikarier på jobbet så jag fick ställa upp och jobba. Där var det full huggning och man är sådär lagom trött och lär nog sova gott inatt.
Igår var jag till Skellefteå för att göra mitt återbesök efter piercingen med förhoppningen att få byta till en kortare stav, vilket jag även fick. Känns helt underbart och kan nu äta utan att va rädd att bita i staven hela tiden :)
I väntan på att jag skulle få fara dit så fyndade jag ett par jättesnygga, om än lite opraktiska, skor för 200 kr, en mp3-spelare för en billig peng. Hittade även en klänning för 50 kr, sitter lite tight över bröstkorgen men så kan det gå när man köper saker oprovade.
Ska lägga in en bild senare på skorna, dom är bara så fina :)
laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback