Idag/igår

Lite beroende på hur man ser det men för mig idag och för er igår så hann jag faktiskt med ganska så mycket  :)
Först vaknade jag 7, somnade om och vaknade 8, satt mig och såg en film innan jag gick på kommunen och lämnade in mitt hyreskontrakt för min uppsägning av lägenheten. Kommer att hamna i en pensionärslägenhet i Januari! ÄNTLIGEN!
På vägen hem fick jag se en kamp mellan en ekorre och en skata om en kotte, ekorren vann hela tiden, tyckte skatan var otroligt envis och förstod inte varför den inte gav upp. Stod alldeles för långt bort för att kunna ta kort dock, lite synd faktiskt..
Hemma igen tog jag tag med disken, bortplockning av en jäkla massa som jag inte tagit undan innan, putsning av fönster, piffat upp Pyrets kattlåda, dammsugade, pratat med hjärtat och dödat ett monster! Käkade middag innan jag for på jobbet där jag spenderat mina senaste 9 timmar.
Nu väntar sängen och förhoppningsvis så kommer morgondagen går väldigt fort, varför ska ni få veta. Mitt hjärta kommer hit och ska spendera hela helgen hemma hos mig! Mys!
Är nu så glader att jag snart spricker :D
Jo angåede söndagens träning så var den superkul! Missar dock morgondagen pga jobb, vad annars?? Söndag har jag i alla fall turen att kunna va med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback