Good news!

Har fått mig ett längre vikariat, som inte innefattar turer som ingen vill ha. Ett gravid-vick som jag ska arbeta min första dag på i morgon. Ska bli roligt, men jag gruvar mig lite då jag måste kliva upp redan kl 5 för att hinna göra mig klar och hinna till jobbet i tid.
Har inte börjat kl 6 på jag vet inte hur länge, men ska nog gå bra om jag lyckas somna i tid nu ikväll :)

Var på maskerad/"barnkalas" nu i helgen hos en kompis som fyllt år, temat var sagor. Hade riktigt roligt och alla var fantastiskt snygga. Några kom på den geniala iden att faktiskt klä ut sig till kalas och kom iförda ballonger och girlanger, den tredje kom utklädd till fiskedamm och hade med sig allt som behövs för en sådan. Fantastiskt!
Blev utgång även om jag tidigare på kvällen absolut var inställd på att åka hem ifall alla skulle ut (hade en massiv huvudvärk). Men ju mer dricka jag fick i mig ju mindre ont i huvet fick jag. Lysande :)
Skaka rumpan lite och sen blev det hem och sova. Har lyckats få svart på mina nya vita strumpbyxor, (grattis till mig!), kan bara hoppas att det går att tvätta bort.

Ska ta och lägga mig och läsa bok nr 2 i Harry Potter. Har redan hunnit läsa nr 1, 3 och börjat på nr 7. Ingen ordning jag vet, men vad gör man då man inte har alla böcker hemma men vill läsa dom man har :p Tycker det funkar rätt bra då dom är ganska fristående.
Men jag längar som skrutt tills sista filmen visas! Då ska jag dra mig iväg till biosalongen och trycka i mig en massa popcorn och stirra storögt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Ja, vad gör man när man inte har alla böcker?

Man hälsar på mig och Tobbe och gräver igenom mina hyllor. Jag tror jag har de flesta.

2011-04-03 @ 22:01:08
Postat av: Hea

Jonas har alla böcker i ske-å, men har inte orkat va dit för att låna dom. Ska ta mig en sväng om där och se vilka jag ska tjuva ;)



Men orkar jag inte vänta på det så tittar jag nog förbi för att se vilka du har :)Dom är ju så bra!!

2011-04-05 @ 21:06:04
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback