Irriterande!!

Nu har jag fått byta lösenord på min MSn för andra gången på 1 vecka! Första gången hade jag inte ens en aning om att mitt MSN-konto var spärrat. Hade då suttit och varit irriterad i 3 dagar, det ville bara inte fungera. Uppdaterade då till en nyare verison, måste ju prova, skadar inte i alla fall tänkte jag.
Då säger den att mitt konto är spärrat! Kunde inte min gamla MSN kläck ut sig det?! *MORR*
Låste upp kontot och bytte lösenord, hux flux så fungerade det igen! Lycka!
Nu när jag kom hem efter jobbet nu ikväll så är mitt konto spärrat igen, ovanlig aktivitet på kontot, hur(?) säger jag!
Har inte använt datorn på hela dagen och det fungerade alldeles utmärkt då jag gick och lade mig igår. Visst det är lätt att fixa men hur många lösenord ska jag behöva byta innan det ska funka prickfritt? Har inte ens hittat nåt virus som kan orsaka det heller..

Måttligt/väldigt irriterande är det i alla fall, då MSN är ett sätt jag använder dagligen för att få prata med hjärtat. Kände att jag ville ventilera mig lite, mäkta tråkigt inlägg jag vet, men nu har jag i alla fall präntat ner det och förhoppningsvis fått bort den mesta irritationen så jag kan få sova i lugn och ro inatt.

Solen har lyst hela dagen och varmt har det varit, synd bara att man inte kunnat vara ute mer än på lunchrasten. Men promenaden var härlig, tror jag måste börja bli bättre på att lunchpromenera. Man blir piggare och man orkar mera på jobbet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback