Klara... färdiga... GÅ!

Har inte hänt nåt spännande idag men gårdagen hände det lite mer. 
Vaknade kl 5 och var igång hela dagen ända fram till 22:00 då jag mer eller mindre pös ihop på soffan..
 
Började som sagt kl 6 på morgonen på jobbet, kom dit och var någolunda pigg och glad. Hade sovit ganska oroligt på natten eftersom jag var så rädd att jag skulle försova mig. Jobbade till 15:00 och brummade ganska omgående iväg till min mor som skulle bjuda oss på middag (jag, syrran, hennes karl och barnen). Våfflor!!

Frågade då min syster om jag fick kidnappa hunden deras en liten stund. Vi skulle ändå ut på en promenad efter maten, jag och mamma, tänkte att Troja också ville ha lite motion.
Troja pinna på rätt bra med sina korta ben och verkade ha lika trevligt som oss då vi var ute :) Var ute i ca 2 timmar och hann under den tiden knata 1 mil. 
Hann även börja regna och vi var sådär lagom blöta och leriga då vi kom tillbaka till huset. Ställde mig i duschen och försökte ta bort det värsta gruset från hunden (hon var mer brun än vit!) och körde sedan hem för att lämna av henne hos syrran.
När jag äntligen kom hem så var kl redan åtta och var hungrig som en varg! Tog mig en snabb dusch och gjorde sedan några varma mackor. La mig sen för att läsa och somnade ganska omgående.

Skönt att somna sådär direkt! Måste nog ta mig lite fler promenader om jag får låna Troja igen. Är så roligt att gå om får ha med sig lite sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback