11

Jahapp, då har mina 11 lediga dagar helt plötsligt tagit slut, inte nån större aning om jag gjort nåt vettigt av dom heller. Vilat, promenerat, skrattat och umgåtts med diverse folk. Rest till Umeå och tillbaka, läst en hel del och sett en massa serier. Men det är väl det man ska göra på sin lediga tid, må bra och stressa ner, funkade för mig i alla fall.
I morgon blir det uppstigning tidigt, ska va ombytt och klar kl 7 på jobbet. Längesen jag klev upp så tidigt, men det ska nog gå det med.

Snön har trillat ner större delen av dagen, till min egna förtjusning. Går mycket bättre att glädjas över att det kommer massor av det på en gång då man slipper skotta uppfarten och sopa av bilen varenda dag. Bara att ta på sig ett par ordentligare skor och en varmare jacka, då är man good to go igen :)

Väntar på att mamma och hennes sambo ska trilla in genom dörren, ska hit och låna duschen igen. Lät som om dom skulle få lagat pumpen antingen i morgon eller på Onsdag. Ska bli skönt för dom att kunna använda sig av vatten hemma igen.
Mamma och jag har en rätt trevlig tradition då nån av oss åker bort, vi skriver lappar till varandra och berättar vad som hänt eller vad som ska göras. Hittade lappen på köksbordet igår. Var undertecknat med "Vattentjuvarna", söta och goa mamma. Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback