Bzzzzt bzzzzt bzzzzt

Har inhandlat mig en ny väckarklocka, tydligen så reagerar jag inte då väckaren på mobilen ringer längre. Ganska drygt! Konsumenttestade den i morse och den fungerar, tack och lov.
Ska jobba i morgon och skulle va just snyggt om jag försov mig ännu en gång denna vecka. Nej tack!

Legat och läst bok hela dagen, The Hunger Games, spännande ända in i slutet. Kan knappt bärja mig tills jag får låna nästa bok! Mycket bra, rakomenderar att läsa den!

Fått tag i dom flesta av mina bilder som jag beställt också, fattas bara lite förstoringar som förhoppningsvis kommer till veckan. Blir det att rama in och hänga upp dom på väggen. I alla fall nån av dom.

Tillängnar kvällen till den rara massmördaren Dexter och hans fortsatta problem.
Måste fundera ut vad man ska fixa till middag också, får nog bli en hederlig frysrensning och se om man hittar nåt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback