I väntans tider..

Nej, det är inte som det låter, jag är inte med barn!
Men jag väntar.. på tåget.. som aldrig verkar komma fram i tid längre.

Vaknade redan 06:11 och kunde abolut inte somna om. Skulle hämta syrran på tågstation 08:2...3- isch.
Som det låter just nu ska tåget komma fram ca 11:30, får se hur länge det håller. Kan ju bli försenat ännu mer, who knows?
Förra året missade jag henne totalt pga alla förseningar och att jag skulle på jobbet. Tur jag är ledig i alla fall, har jag då hela dagen på mig.

Åt frukost redan 06:30 och börjar bli ordentligt hungrig igen. Problemet är att jag inte får äta så mycket just nu, vi ska äta lunch när vi kommer tillbaka hit. Men ska äta en macka i alla fall så jag fyller ut magen med något.
Vem vet, vi kanske får äta lunch lagom till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback