Julbord!

I morgon ska jag få äta mitt fösta julbord på 2 år, blir bjuden på det dessutom!
Ser faktiskt fram emot detta, fastän jag inte är så hemskt förtjust i varken köttbullar, prinskorvar eller lax. Men det är ju nästan ett måste att få äta julbord, annars så blir det ju inte jul.
Förra året missade jag alla julbord och fick inte ens smaka en ynka prinskorv. Därav fick jag heller inga julkänslor, dom var obefintliga.
Jobbade precis alla juldagar förra året också, så när dom andra bjöd på julbord så var jag helt enkelt inte där!

Har haft tur idag, både fått smaka en lussekatt och en pepparkaka, fick även se luciatåg stundvis på jobbet.
Efter jobbet tog jag och Troja en promenad i snön, så himla härligt det är ute ikväll. Nog för att det var mörkt där det inte fanns några gatlysen, men ack så härligt ändå!
Tog en mycket längre promenad än vad jag hade tänkt från början, men Troja verkade så nöjd och glad över att få springa av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback