Lucia

Ja då var det lucia igen, har missat allt vad luciatåg heter än så länge, lär nog inte hinna se något sen ikväll heller då jag jobbar hela kvällen. Har man tur så kanske man snubblar över nån lussekatt innan dagens slut.

Bojkottade allt vad datorer och internet hette igår. Var så trött att jag somnade ganska omgåede på soffan efter jobbet. Åt middag och la mig på soffan igen.
Blev Ensam Hemma 1+2 och Batman Returns innan jag gick och la mig på riktigt.

Var iskallt ute när jag skulle gå på jobbet igår kl 05:30, -23 grader, såg nog ut som det var minst -50 då jag hade klätt mig klart och var redo för min promenad dit.
Var bara -13 grader då jag skulle gå hem så då var jag inte lika glad att jag klätt på mig allt vad jag äger och har.
Verkar vara fint ute idag, snöde en hel del igår och gradantalet ligger runt nollan. Synd att man inte hinner vara ute så mycket idag, arbetet väntar..
Ska bara få mig nåt i magen och göra mig klar så är jag redo för dagens utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback