Mera tvätt

Har jobbat mina 8 timmar idag, kom hem och startade en ny tvättmaskin. Ska försöka komma ihåg att starta en till innan jag åker och hämtar upp min syster på tågstationen i morgonbitti.
Hon kommer hem över jul, vilket jag tycker är bara trevligt! Mindre trevligt att vi inte hinner ses så mycket eftersom jag mer eller mindre kommer att bo på jobbet.
Men är man inställd på det så går det faktiskt bättre än vad man tror, syftar mest på jobbhelgen nu.

Har poppat mig en massa popcorn, som alltid..
Min degbunke på 8 liter är nu helt fylld. Men det brukar den va efter jag poppat popcorn, är ett litet popcornmonster. Brukar vara slut efter 2-3 dagar, dom går alltid ner :)

Ska nog fortsätta med min braiga bok, om inte nåt bra går på tv. Men jag har mina tvivel.. inte så ofta det går en film längre som skriker: SE MIG!
Men man ska väl inte klaga, har ju ett X antal filmer i min bokhylla och i en banankartong. Så mig går det i alla fall ingen nöd på i första taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback