orka..

Nu är julhelgen äntligen över! Stressat som tusan och fått en ordentlig förkylning på köpet.
Julafton blev det jobb 7-12 sen stressa iväg till pappa till 15:30, sen iväg till jobbet igen 16-21. Var ordentligt trött eftersom jag inte sovit många timmar under natten heller. 
Juldagen tog ändå priset, mådde illa redan då jag vaknade, sov ungefär 2 timmar. Jobb 7-16:45.
Fick äta middag hos mamma med öronproppar eftersom jag inte orkade nånting! Somnade på kökssoffan efter middagen också.
Tordes inte ens köra hem på kvällen för att jag var så rädd att jag skulle somna och köra i diket. Men sov ordentligt den natten på mammas bäddsoffa och fick ork att jobba annandagen, tur var väl det.
Igår blev det Ske-å för mellandagsrea, fyndade fina saker. Lurvig svart Zipperall och 2 par jeans. + lite annat smått och gott.
Idag är jag dock hemma med feber och tät näsa.

Fick jättefina julkappar! Ny pyamas, handdukar, pengar, soppa, stickesockar, tavla av mig själv?! och halsdukar. Har säkert glömt nåt, men vem kan kladra mig? Är ett under att jag fortfarande minns mitt eget namn.
Jobbar jag även nästa jul så ska jag gå under jorden och inte åka någonstans. Då blir det bara jag och Pyret som kryper ihop oss till bollar under granen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback