Överraskning!

Trevligt att komma hem idag efter jobbet, Jonas väntade på mig här hemma! Fixade fläskfilé och hemmagjord klyftpotatis och morötter till middag. Ändå ganska bra fixat med tanke på att jag inte handlat på snart 1 vecka. Gott blev det också.

Sen hägrade soffan för oss och Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole. För er som inte sett den: Se den!
Så snygg och häftiga effekter och en bra story som håller hela vägen. Animerad fantasy såklart och jag rekomenderar det varmt!
Nu packar Jonas upp monopolet och jag förbereder mig genom att försöka vara en god förlorare. Vinner nästan aldrig i spel mot honom, men roligt har vi ändå. Speciellt Jonas då jag blir arg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback