Snart så..

Kännt mig lite duktig idag fast jag inte varit ute på nån promenad. Idag tog vi en vilodag både jag och Troja, blir nya tag nästa vecka istället.

Idag har jag:
*Varit på miljöstation med 3 stora kassar med papp, kartong, plast och metallburkar
*Städat undan i lägenheten så den är respektabel igen
*Diskat och rensat kattlådan (nog för man rensar lådan nästan varje dag, men ändå!)
*Packat min lilla väska och inte glömt nåt!
Ska snart bege mig ut på dom halkiga vägarna och köra ner till Umeå och hälsa på Jonas.
Tur det ligger en bok i mobilen, annars fruktar jag att bilfärden skulle va en total mardröm. Har jag i alla fall nåt annat att lägga tankarna på än den långa mörka vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback