The Hunger Games

Sitter just nu och försöker leta fram några bilder på min dator som jag ska framkalla och som förhoppningsvis ska hamna i ett fotoalbum.
Tycker om fotoalbum, sitta och bläddra i riktiga blad istället för att klicka fram nästa bild med musknappen.
Fick 40% rabatt hos Fuji på framkallningar då vi var och fotades oss i The Studio. Rabatten räcker bara t.o.m 31/12 så det är hög tid att skicka in bilderna för framkallning.
Problemet är bara att jag inte har så mycket bilder att framkalla, har ju redan framkallat dom från Köpenhamn och från sommaren. Nu i höst har jag inte fotat så mycket, men några bilder har jag lyckats hitta i alla fall.

Har börjat på en ny bok också, lånade den av Jonas. Tack så mycket älskling!
The Hunger Games av Suzanne Collins.
Den är väldigt bra och spännade, är väldigt svår att lägga ifrån sig då man väl har öppnat den.
Låg och läste alldeles för länge i går kväll, men var tvungen att sluta då det var som mest spännande. Lite sömn måste jag ju i alla fall få.
Ska snart plocka upp den igen och läsa vidare. Förutsatt att jag inte somnar förståss. Är riktigt trött nu och har varit det hela dagen. Sitter och glor som en uggla nu bara för att kunna hålla mig vaken.
Blir en tidig sänggång för mig ikväll, i morgon ringer väckarklockan 04:45.

Kommentarer
Postat av: Julle

Samma här, jag gillar fotoalbum som är ÄKTA album liksom :)

2011-12-08 @ 22:15:52
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback