Trevligheter

Tåget kom fram 11:40, inte allt för sent ändå.
Varit full rulle sedan dess. Snabblunch på Frasses och sen middag hos kära mor. Lite julklappsbyten och skratt och lek med syskonbarnen.
Är lagom slut i huvudet efter en sån här dag, men det är nog inte så konstigt då man vaknar kl 6 efter ca 5 timmars sömn. Sen hjälper det kanske inte heller att förkylningen håller på att ta överhanden också. Näsan irriterar och man nyser stup-i-ett. Feber lyser med sin frånvaro i alla fall, vilket är bra.

I morgon så blir det ett besök i Arvidsjaur för mig och min yngre syster, ska åka på Dollarstore och inhandla dom allra sista julklapparna. Inte för mig dock, följer mest med som sällskap till yngsta systerdottern då hennes mor ska handla. Men det ska nog bli trevligt, det brukar det alltid bli.

Nu blir det i alla fall kurera sig med nässpray och alvedon, sen uthärda jobbhelgen med ett leende på läpparna. Ska nog inte bli allt för svårt, dom är så söta alla våra brukare.
Nu ska vi mysa vidare i soffan jag och Pyret, önskar er alla en fortsatt trevlig kväll. Det ska jag i alla fall ha :)

Kommentarer
Postat av: Julie

Alltså, jag tyckte att det var ganska kul, men jag hade så svinhöga förväntningar för alla hade sagt att det var SKIIIITROLIGT så jag blev liiite besviken ändå. Det roligaste var omkörningarna, haha, för det var jag så bra på ;P



Godast jul hördu, hoppas vi ses snart :)

2011-12-23 @ 13:44:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback