Tur i oturen

Vaknade i morse av att en traktor skottade utanför mitt köksfönster, tänkte Shit va tidigt dom är uppe..
Tittade på klockan, 6:35. Bråttom!! Kasta på sig dom närmsta kläderna jag hittade och på med skorna och panikgick till jobbet. Men jag var ombytt och klar 6:58, 2 minuter till godo.
Har tydligen fått den fula ovanan att stänga av väckarklockan utan att jag vet om det själv, var tur att jag vaknade av traktorn i alla fall. Tur i oturen kan man säga.

Syster-yster har haft en garderobsrensning igen, vilken jag gillar!
På så sätt får jag "nya" kläder i garderoben utan att behöva lägga ut en krona, NICE. Eftersom jag inte bryr mig särskillt mycket vad det är för mode så tar jag det som passar och det som är snyggt enligt min mening.
Denna gång blev jag 5 linnen/t-shirts rikare samt ett par svarta Jeans som satt riktigt fint.
Så det är faktiskt ganska bra att va minst (storleksmässigt) i familjen. Allt som krymper i deras tvättar hamnar oftast hemma hos mig :)
Tack ska du ha Syrran!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

6:35 är ändå för tidigt ;P Men tur att det blev så just idag :) Mörkret luras..



Jag hade supertrevligt, det får vi göra om :)

2011-12-06 @ 22:02:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback