Uppe med Tuppen

Vaknade i tid idag! 05:05 var jag uppe ur sängen och påväg att äta frukost, behövde inte alls stressa mig iväg till jobbet utan hann dit med god marginal. Väckaren fungerar alldeles utmärkt och hoppas att jag är ute i lika god tid i morgon, börjar kl 6 även då.
Tyvärr har jag inte alls haft Söndag idag, utan jag har trott att det varit måndag större delar av dagen. Min vecka kommer att bli jättekonstig bara därför.

Gick förbi Ica på vägen hem och handlade frukost för några dagar framåt, inte så kul att komma till jobbet utan nåt i magen..
Hittade en hel del bra saker i fyndlådan som dom har där:
♦Ett par guldtofflor, fula, men dom är varma så dom fyller sin uppgift.
♦En ny glasburk för mina opoppade popcorn
♦4 små glasburkar som fick bli mina nya spargrisar.
Mycket roligare att spara pengar då man kan se hur högen växer :)

Byggde och dekorerade ett pepparkakshus i måndags, men har inte hunnit lägga ut nån bild på mitt mästerverk. Hittade jättefint strössel på Konsum som fick agera som snö. Blev rätt nöjd, det är ju faktiskt mitt första egna pepparkashus jag någonsin byggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback