Det efterlängtade julbordet..

Varit full fräs sedan jag vaknade i morse och till nu. Men trevligt har jag haft det!
Jobbade fram till 12, sen vaknades det julbord. Blev så mätt att det känndes som om jag skulle rulla därifrån.
Möte fram till 16 och sen skynda sig tillbaka på jobbet så att man skulle hinna dela ut middagen till de boende.

Hem och städa eftersom det såg ut som ett bombnedslag här hemma, väntade besök av en arbetskamrat.
Blev en mycket trevlig kväll med en massa prat och kaffe (drack faktiskt kaffe!), blev kanske inte så mycket filmtittande. Men vad gör det? Sålänge man har trevligt så spelar resten ingen roll tycker jag :)

Lagt klapparna under granen också, ser mycket trevligare ut nu än då dom låg ihoppressade i bokhyllan. Försöker bygga upp så mycket julstämning som det bara går, tyvärr så har jag inte lyckats så mycket än.
Fått veta att det inte ser så ljust ut om att få vara ledig julafton heller, men var ganska inställd på det så är inte allt för besviken över det faktiskt.

En god nyhet är att jag fått förlängt min vick på jobbet, kommer att få stanna fram till sista Maj! Skönt! 5 månader som jag vet hur jag jobbar, kan man faktiskt planera lite framåt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback