Dagen efter..

Fick inte vinna på monopolet igår, förlorade med hästlängder och Jonas kan verkligen trycka på mina knappar då det gäller att få mig att bli en dålig förlorare. Brukar sällan vara det annars.
Slutade med att jag kastade alla mina gatukort på honom och jag fick göra en tripp under soffan för att leta reda på dom. Hittade inte korten där men väl 4 av Pyrets små möss och en penna som jag har haft borta. Inte illa det, behöver jag inte handla mer leksaker till henne på ett tag :)
Fick dra fram soffan helt för att få tag i monopolkorten, men nu är spelet komplett igen i alla fall. Inget mer monopol för min del, tacka vet jag Othello, det är ett spel jag förstår mig på!

Ska städa undan lite här i lägenheten och packa väskan, förhoppningsvis så glömmer jag inget här hemma. Ska skjutsa Jonas tillbaka till Umeå och stanna där nån dag, vi hinner tyvärr inte träffas mer innan jul så man måste ju passa på!
Kommer att ha en liten julafton då vi komer fram, är jättespänd att få se om han tycker om sina julklappar. Ser nästan mer fram emot det än mina egna klappar.

Pyret stannar hemma och vaktar mitt chateau.
Hon är livrädd för transportburen så är det mycket lindrigare för henne att ligga hemma i värmen där hon känner sig trygg. Men jag får alltid dåligt samvete över att hon får va hemma själv under en längre period.
Men sålänge hon har mat och vatten så går det ingen nöd på henne, sover ju ändå ca 20 timmar om dan ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Påminn mig om att vi måste spela othello när jag kommer hem!

2011-12-19 @ 18:25:06
Postat av: Hea

Done and done!

2011-12-20 @ 19:49:39
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback