Bildrikt

Glömde mina hörlurar när vi körde till Umeå, visste inte vad jag skulle tycka eller tänka om mig själv då jag kom på det. 2-3 timmar själv i en tyst bil är ju ingen höjdare..
Vi bytte och öppnade våra julklappar på kvällen och vilken lycka! Jonas hade gett mig nya hörlurar!
Testat dom nu då jag körde hem idag, riktigt sköna och bra ljud. Blev min mörka bilfärd mycket ljusare!
Fick även en jättefin Marilyn Monroe väggkalender av honom också, så nu hänger den här vid datorn och väntar på det nya året. Tack så mycket för klapparna älskling!
Jonas fick en Magnetic Cube av mig, eller NeoCube. Kärt barn har många namn.. Var tvungen och testa den jag också och den var hur rolig som helst!
Bygg vad som helst, har du fantasin så finns det som inga gränser. Ja om inte det finns för lite kulor förståss ;)
Här är några saker vi byggt. Jonas får all credit för den sista, den har jag inte lyckats bygga alls!
Blir visst många bilder i just detta inlägg men jag måste ju bara få visa den fina pluggen som jag satt in i örat. Är gjord av ben och köpt på Barbarella. Är rätt nöjd med storleken på den jag har (7mm) så större än såhär lär det nog inte bli. Men visst blev det fint?
Länk till den sidan finns här
Var och såg den nya Sherlock Holms på bio i går. Det var jag, Jonas och hans kompis som for dit och såg den. Måste säga att det var en fröjd för ögat denna också. Var inte många sekunder man kunde slappna av. Men det kändes inte som man satt i 2 timmar, det gick alldeles för fort!
Den som gillade första filmen lär garanterat gilla den här också, så mycket säger jag bara.

Nu blir det att sällskapa sig själv i soffan med katten och ev. kolla vad som hänt sen sist på facebook.
Läsa lite bok och sen lägga sig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback