Ledig!

Var ledig idag och passade på att ta sovmorgon, så kl 9 vaknade jag och tittade ut och fick se strålande sol! Tyckte det var lite kallt så det blev ingen skidtur idag men det blev en prommis efter skoterspåret istället. Gick ungefär 1 timme och var härligt trött när jag kom tillbaka hem igen.
Städat undan en massa och vikt och lagt bort tvätten som jag hade hängt upp igår. Åt middag och sen iväg till syster för att fira killen som fyllde 3 år idag! Efter en massa presenter, tårta och en hel del skrik från alla barn som var där så är man alldeles trött i både kropp och knopp. Blev påhoppad och sönderkramad av A (4 år) innan jag skulle hem. Hon är då alldeles för go ibland!
Nu blir det en lugn kväll på soffan med någon film i bakgrunden för min del. Har jag tur så gör även katten mig sällskap så jag inte behöver ligga där alldeles ensam. 
Blir tillbaka till jobbet i mogon så jag har försökt få ut det mesta av min lediga dag idag. Tur jag får vara ledig helgen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback