Liten lista

Snodde en lista från min söta Ida, hennes blogg hittar ni här!
Jo håller med henne att den nog ligger i fel årsgrupp för mig, men jag är lite löjlig av mig så why not?

1. Namn: Erika HELENE Lundström, mer känd som HEA
2. Födelsedatum: 27/5 -84 
3. Ålder: 26
4. Bor: Norsjö
5. Familj: Mamma, Pappa, deras sambosar, 2 systrar och 3 syskonbarn. Min älskling också :) 
6. Husdjur: Katt
7. Hårfärg: Rött för tillfället, mörkbrunt naturligt
8. Ögonfärg: Blå
9. Hur lång är du: 161cm
10. Höger eller vänsterhänt: Höger
11. Civilstatus: Kär och galen!
12. Trivs du med det: Ooja! Träffas bara för sällan..
13. Senaste personen du kramade: Hjärtat, förrutom en äldre dam på jobbet. 
14. Senaste personen du kysste: Hjärtat
15. Senaste personen du pratade i telefon med: Syrran
16. Senaste personen du ringde: Syrran
17. Senaste personen som ringde dig: Syrran
18. Dagens kläder: Jeans, linne och en randig tröja
19. Dagens smink: Cerat
20. Favorit mat: Surströmmig är såå gott! 
21. Favorit färg: Svart
22. Rökt: Ja
23. Snusat: Ja
24. Testat droger: Hmm, nä det tror jag inte 
25. Druckit alkohol: Oja
26. Senast du drack alkohol: I tisdags (min "helg")
27. Vad för slags alkohol drack du då: Vin
28. Med vem drack du: Hjärtat
29. Har du bra självförtroende: Det börjar bli bättre :) 
30. Nöjd över din kropp: Har faktiskt börja gilla hur jag ser ut nu :)
31. Många vänner: Tillräckligt. Jag är med dom jag tycker om 
32. Din bästa vän: Syster och hjärtat 
33. Hatar du någon: Nä, hatet har som svalnat av till ogillande.  
34. Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: Absolut! Fast han gick och handlade nyss så inte precis just nu ;) 
35. När duschade du senast: Idag
36. Är du oskuld: Nej
37. Vem hade du senast sex med: The man of my dreams
38. Har du haft oskyddat sex: Utan kondom fast med p-piller 
39. Har du varit gravid: Nej, fast enligt rykten så har jag varit det 2-3 ggr
40. Äldsta strul: Hm, 5 år äldre kanske?
41. Yngsta strul: 1 år yngre
42. Har du varit otrogen? Aldrig! Kommer aldrig att va det heller! Och då menar jag verkligen aldrig! 
43. Har du bra betyg i skolan? Var ingen som klagade över mina betyg så ajg antar att dom var bra ;) 
44. Favorit ämne i skolan: I gymnasiet: Bageri, matte och bild 
45. Skolkat: Ja
46. Fuskat på ett prov: Nej
47. Fått kvarsittning: Nej
48. Fått hem ringning: Nej
49. Mobbat någon: Inte på allvar, småretas har man gjort. Men slutat då dom inte längre vill.
50. Pratat med rektorn: Jadå, fast jag kommer inte ihåg nåt av samtalen. Utvecklingssamtal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback