Våfflor!!

Har spenderat mina senaste 6 dagar på jobbet och blev inte alls ledsen när jag inte fick jobba eftermiddagen på min lediga dag. Firades med att gå en promenad med jobbkamraten och gamla pluggkompisen då jag slutade för dagen. Tror vi triggade igång varandra ganska rejält och jag var ordentligt blöt i svett då jag kom hem kl 1.
Tvättat och hängt upp kläderna på tork. Krullat upp håret till ett fåglbo och sminkat mig för en gångs skull. Så då var det bara att köra iväg till middagen hos kära mor. Bjöd på våfflor idag! Oj så gott!
Åt 5 st, tror det är nåt slags rekord för min del och jag var riktigt mätt när jag hjälpte henne stöka bort oredan som blev efter oss. Syster och hennes familj var också där.
Så vi blev bjudna på kalas i morgon då lillebror i familjen fyller 3 år! Redan?! Vars har tiden tagit vägen?



 

En kolteckning jag gjorde igår och dagens frisyr och outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback