Ännu en dag..

Vaknade av att mobilen ringde, syrran skulle förvarna mig om att jag blev bjuden på tårta på eftermiddagen. Vaknade igen efter nån timme och gjorde mig i ordning för "kalaset". Tårtan var god, lite skratt fick jag, om än det gjorde ont (revbenet).
Följde med mamma och syrran på Ica så jag kunde fylla på mitt alvedonförråd och köpa middag. Blev sallad idag igen. Väl hemma fick jag klippa mammas hår, fast jag fick inte fria händer utan det blev bara 5 cm kortare.
Satte mig sedan vid datorn och kolla runt lite, hade som inte tänkt göra så mycket mer idag förutom se tv och sova.
Höll tammerackarn på att flyga ur stolen då telefonen ringde! Det var en från bandet som jag varit med i, han och en till va kaffesugna, så då blev det till att koka kaffe och försöka va lite trevlig. Tyvärr satt jag mest och gäspade eftersom jag precis stannat av efter alla barnarop hos syrran. En unghop på 8 st blir man faktiskt lite trött i huvet av.
Nu blir det soffan och en massa film. Vila upp det stackars revbenet lite. Men det känns faktiskt lite bättre idag än igår i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback