Dag 29 - mina ambitioner

Vette rackarn vad jag har för ambitioner, lova aldrig saker som jag inte kan hålla. Fortsätta att göra det bästa av den situation jag är i just nu. Hålla huvet uppe och trampa vatten om jag inte känner någon botten.
Lever livet i nuet och kan som inte planera så mycket framåt som jag vill..


Igår var det nyårsafton, jobbade på förmiddagen och for på middag på eftermiddagen. Massor med god mat och goa vänner. Hade fantastiskt roligt och pannacottan jag gjorde blev uppskattad, även om det nästan inte räckte pga någons fötter ;)
Saknade hjärtat såklart och hoppas att han hade lika roligt som jag hade! Hade tur och fick skjuss hem också, mycket uppskattat, även om det inte var så kallt ute!

Upptäckte igår/idag att jag har väldigt ont i ett revben, formodligen fått en spricka. Måste ha varit då jag baxa in tvättmaskinen själv in i lägenheten i onsdags. Måste sluta göra allt själv och faktiskt börja be om hjälp då jag behöver det. Onödigt att gå sönder bara för att man vill vara duktig.
Så idag har jag spenderat dagen på soffan och försökt röra mig så lite som möjligt. Måste ut i köket och laga mig nån slags mat bara, sen blir det åter til soffan och se tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback