Dag 30 - Ett sista ögonblick


Den här dagen var då jag och kärleken blev tilsammans, det kanske syns att jag är lycklig på bilden och jag är fortfarande lika lycklig idag. Kanske ännu mer nu än då.
Att få vara nära honom och krypa upp i hans famn är nog det bästa som finns. Höra hans jämna andetag och hjärtat som bultar i bröstet. Då är jag lugn, då mår jag bra.  

Ta vara på dom som ni tycker om och ta ingen för givet, visa din uppskattning för att dom finns. Goda vänner blir inte arga för att man inte hör av sig på väldigt länge och det känns som man aldrig varit ifrån varandra när man väl träffas. Jag har några sådanna vänner och dom är jag väldigt rädd om. Försöker vara bra att berätta för dom hur mycket dom betyder för mig också. 
 
Ja detta är det sista inlägget i denna serie, känns både bra och dåligt eftersom jag inte kommer att ha ett färdigt tema att skriva om varje dag. Fast ganska skönt på samma gång eftersom alla teman inte varit lika lätta att skriva om.

Men jag ska försöka att fortsätta blogga i alla fall några ggr i veckan, är som rätt kul + att jag faktiskt fått några trogna läsare som faktiskt är in och kollar på min blogg varje dag. Kanske inte är den mest spännande bloggen att läsa men det känns faktiskt riktigt smickrande att någon faktiskt vill läsa det jag skriver. Värmer gott i hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: IDDE

Klart du måste fortsätta blogga, JAG LÄSER!! stor kram till dig tjejen!!

2011-01-02 @ 17:18:39
URL: http://idaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback