Fullt ös!

Detta har hänt under de dagar jag inte bloggat:
Jobbat delade dagar, rast mellan 12-16, på tisdagen bakade jag 16 semlor (bullarna) och gav bort hälften till min syster och hennes familj. Visste inte vad jag skulle göra med alla och äter knappast upp allihopa själv! Åt 2 och resten hamnade i frysen. Kan va bra att hitta nån gång, ska även bjuda älsklingen på semlor på söndag :)
Onsdag tvättade jag 2 tvättar och vilade på soffan mellan varven. Var riktigt nära att jag skulle ha somnat ifrån det hela och lite pinsamt det hade det varit om jag försovit mig till eftermiddagens jobbpass!

Hade egentligen tänkt ut och åka skidor på timmarna men första dagen hade dom inte pistat upp spåret efter måndagens snöfall så det gick inte att åka. Andra dagan (igår) så var det så kallt ute att jag inte ville åka skidor.

Detta tog jag igen idag då jag efter förmiddagsjobbet for ut 2 timmar och åkte skidor, blev ungefär 2 mil. Var faktiskt ganska less innan jag äntligen kom fram hemma. Lagom seg och öm i musklerna är man nu!

Nu väntar jag på att sockerkakan håller på att bli kall så jag kan mosa ner den och göra mina arraksbollar. Älskar sånna! Har tyvärr inget kakao så jag ska göra ett litet experiment med oboy istället. Håll alla tummar och tår på att det ska blir gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback