Haha!

Har varit väldigt duktig idag, enligt mig själv såklart. Bara tagit 4 snusar under hela tiden jag har varit vaken idag, dvs från 12 ungefär. Väldigt lite, då jag i vanliga fall förbrukar 1 snus i timmen. Har 1 dosa kvar, sen så är det snusförbud för min del. Får se hur länge det håller den här gången..

Mindre trevligt idag var att det snöat en hel del och fick putta upp ytterdörren då jag skulle gå och handla mat. Fick då gå till förrådet och gräva fram snöskoveln som stod där inne. När jag äntligen fick fram den så var jag tvungen att skotta fram min egen ytterdörr och sopa bron så jag skulle ta mig in igen sen.
Detta känndes ganska mycket i revbenet och på väg till affärn kunde man nog ta mig för en 80-årig tant med magknip. Sucka och stöna hela tiden med andra ord.

Nu går Eragon på tv, känns som min hjärna blir mos då jag ser den. Visst den är snygg, men jag klarar bara inte av den då man har läst böckerna.
Förstår hjärtat bättre nu då han sa att jag skulle läsa Liftarens Guide till Galaxen. Stämmer inte allt mycket med boken och den är så mycket bättre i bokform. Nog för att jag tyckte att filmen var helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback