Helgen

Fredagen åkte jag till umeå för att spendera helgen med hjärtat, var på tentafest och fixade ordentliga blåmärken på knäna. Hur jag fick dit dom vette rackarn men jag måste ha haft roligt i alla fall :)
Lördagen spenderades i soffan med en ordentlig baksmälla, kändes som om jag aldrig mer ville ta en till droppe sprit i hela mitt liv! Men jag vet med säkerhet att det lär jag nog göra, nån gång.
 
En dragen Hea samt blåmärket på vänster knä.

Söndagen hade vi bestämt oss för att göra Sushi. Blev med crabsticks, rökt lax, gurka och avokado. Faktiskt rätt så gott, hade lite svårt att vänja mig vid algbladen men annars så var det en mer angenäm upplevelse av sushi än den jag hade i Uppsala på en restaurang. Godast om man gör den själv alltså.
Åts såklart med pinnar.

Sushi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback