Hoppas hoppas!

Var kallt och det småsnöa när jag klev upp idag, -14 grader och det såg inte ut som det skulle va så kul att åka skidor idag. Så jag bestämde mig för att göra en shoppingrunda med bilen. Först och främst kattsand och nåt att äta på.
Blev 2 påsar kattsand, äpplen, motrötter och popcorn. Så detta ska jag nu äta på när sugen faller in, (inte kattsanden såklart!) tror det är lite bättre för min mage än svårsmält mat att tugga på dygnets alla timmar.

Så när jag kom hem nu så är det perfekt skidväder, bara 7 grader kallt, det blåser knappt nåt och det snöar inte längre. Tror ni att jag grämer mig lite?!
Hinner inte ens ut en lite stund nu innan jag böjar jobba, ska vara på jobbet på en timme och jag har inte ätit lunch än. Det är så typiskt!
Hoppas att morgondagens väder är ungefär lika bra, i alla fall inte så kallt. Är det varmare än -10 så ska jag ut i spåret. Så håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback