Järnet!

Var ut och åkte skidor idag också, blev 12,5 km denna gång. Var kanonhärligt väder så jag hade inte alls bråttom att åka idag, så jag var ute i 1,5 timmar.
Plusgrader var det så det droppade från träden så det var lite svåråkt idag, tungt i spåret. Speciellt elljusspåret där dom inte hade pistat ordentligt hälften av rundan. Så jag kom hem halv 2 ungefär, trött och genomsvettig. Tog mig en härlig dusch och åt en sen lunch. När jag tittade ut nästa gång så snöade det och blåste ganska ordentligt.
Nu blåser det fortfarande och är -8 grader. Rätt ordentligt väderomslag det nu varit på 24 timmar.
Igår den här tiden -16 grader och fint, i morse töväder och nu - 8 och blåst.

I morgon och på onsdag blir det jobb 7-12 och 16-21. Får se om det är fint väder, då kommer jag nog att klämma in en skidrunda på rasterna. Det är så kul!
Jag har helt och hållet blivit skidfrälst! Skulle önska att man kunde åka det året om för då vore min träningsfråga på sommaren vara helt löst. Fast inlines är rätt så kul så det blir nog att åka mera sånt i sommar.
Nu väntar jag på att mamma ska komma förbi, skulle hälsa på ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback