Latmask

Har som sagt råkat ut för en revbensspricka, förmodligen för att jag lyfte min fina tvättmaskin för ungefär 1 vecka sedan.

Det känns värre nu än förra gången revbenet gick av. Men det kan ju bero på att det var uppe vid axeln då. Nu sitter det mitt på bröstkorgen, vilket innebär att hur jag än gör så gör det mer eller mindre ont. Känns så dumt att åka till sjukan och be om smärtstillande nu när det redan har gått en vecka, så vi härdar ut, jag och misse.
Men förhoppningsvis så har det värsta gått över så att jag kan ut och jobba efter helgen.
Sjukskrev mig nu i helgen, känns inte sådär jättekul att behöva göra det, men jobba nu, nej det går bara inte!

Så åter tillbaka till soffans mjuka famn och se film, dricka vatten och vila. Ja jag är en latmask av rang, men jag förtjänar det denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback