Skidskytte

Skidskyttet på tv hållit på ungefär hela eftermiddagen men jag missat mycket av det. Passade på att diska och plocka undan lite i lägenheten nu när revbenet faktiskt känns bättre. Var en hel del disk som svämmat över diskhon och invarderat hela diskbänken och tänkte även ta över spisen. Men nu är det åtgärdat, känns riktigt bra att jag åter tog makten över köket! Triumf till mig!

Hann se damerna vinna guld i stafetten i alla fall, alltid något. Riktigt duktiga och jag blev riktigt sugen på att prova om mina skidtalanger fortfarande håller i sig. Måste bara vänta tills revbenet är läkt så jag inte river sönder mig ännu mera.

Nu ska jag ta och sätta mig och försöka lägga lite pussel, är så fantastiskt rastlös! Har som inte kunnat göra nåt nu på 1 vecka och det känns i kroppen, vill göra så mycket men är lite begränsad i hur mycket jag törs göra.
I morgon, om det är bra väder, ska jag nog låna syrrans hund och ta mig en promenad med henne. Blir vi båda glada och förhoppningsvis så försvinner lite energi också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback