Snusfritt

Så gott som på några nikotinfria sådanna. Har idag av alla dagar haft ett sånt snussug. Passar ju alldeles utmärkt då det är kallt ute och jag inte kunnat åka skidor som jag planerade att jag skulle göra. (Läs Ironi)
Fördelen idag dock är att jag inte velat gå till affärn för att göra nåt åt suget, nackdelen är den samma då jag är så fasligt sugen på att tugga på nåt men inte har nåt hemma.
Så dagen har bestått av att titta på tv, surfa vid datorn om en ny köksmaskin som ska hjälpa mig baka (ska spana vidare..) Tuggat på det mesta jag hittat så jag mår lite smått illa, bakat stekpannebröd av sämre kvalité och ätit middag 2 ggr. Har som ett begränsat magutrymme så det kanske inte är så konstigt att jag mår lite illa faktiskt. 
Retat mig lite på att hjärtat sitter i Umeå med mina popcorn och talar om hur gott det är då jag inte har popcorn. Popcorn är mitt godis, min last. Så vara utan popcorn en sån här dag har inte varit roligt. Du är lite elak du hjärtat ;) 

Köpte igår ett par nya skate-stavar som jag hade tänkt inviga idag, men tji fick jag. Blir väl på lördag eller måndag, beroende på väder vill säga.
Provade baka Ciabata i går också, blev faktiskt ganska goda men det blev inte alls som dom man köper på affärn. Är så vansinnit förtjusta i dom! Mina blev inte alls sådär segmjuka utan mest mjuka. Men smaken var det inte något större fel på i alla fall. Alltid nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback