Umeå

Ja nu sitter man i Umeå, i hjärtats lägenhet och försöker få tiden att gå lite fortare. Har ätit frukost, kollat på facebook och tittat lite på tv.
Körde hit igår, med sällskap av 3 brudar som hade packning med sig som hette duga. Hela mitt bagage i bilen var belamrat. Men det var trevligt sällskap och det är alltid skönt att inte behöva höra hela vägen hit alldeles själv då det är svart ute.
Var och firade farmor igår också, fick mig tårta och bullar. Var riktigt trevligt! Pappa med sambo och systerdotter var där, samt min kusin och hennes föräldrar. Satt och tokpratade om allt och inget.
Systerdottern hittade på en egen lek då hon tog farmors bärbara telefon och gömde den. Sen skulle nån av oss (oftast pappa) leta reda på den med hjälp av söksignalen på telefonen. Detta roade hon sig med över en timme. Fick mig även både kramar och pussar från henne innan jag skulle hem. Hon är ett riktigt litet charmtroll :)
Nu blir det bokläsning för min del. Livet, universum och allting, tredje boken av fem i Liftarens guide till galaxen serien. Tål faktiskt att läsas! Man skrattar gott då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback