1 år

Jo, jag och hjärtat har nu varit tillsammans 1 år. Tiden går så jäkla fort då man har roligt :)
Detta firades med en god 2-rätters  middag. Toast med kräftor och romröra till förrätt och fläskfilé med rotsaksgratäng till huvudrätt. Både rött och vitt till maten. Väldigt smaskigt!
Var väl inte sådär jätteimpad av det röda vinet så det fick han dricka upp själv. Har som inte lärt mig tycka om det riktigt än.
Senare den helgen for vi och såg melodifestivalen hos några kompisar. Var inte alls så imponerad av vinnaren, besviken att vi ska skicka iväg Saade. Ville ha iväg han som blev 3:a, den låten tror jag hade haft en hyfsad chans att palcera sig bra där borta..
Men men, bryr mig inte allt för mycket, det där var nog den första och sista delen jag kommer att se melodifestivalen för i år.

Läst en bok också! Ernest Hemmingway - The Old man and the sea. Väldigt bra bok, eller novell som det igentligen väl är. Rekomeneras att läsas för den som har lite tid över.

Annars så ar det väl inte hänt så mycket under veckan som gått. Jobbat som vanligt och kommer att fortsätta att jobba hela helgen.
Var ledig igår och det firades ordentligt med en prommenad, var ute i 3 timmar i solen. Gick ungefär 1½ mil om jag räknat rätt. (Inte så lätt med tanke på att jag gick skoterspår ena vägen).
Nu ska jag äta frukost/lunch innan jag hittar på något bra att göra. Är kanonväder idag igen så det kanske blir att få sig lite frisk luft innan man drar sig iväg på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback