Hundvakt

Ja det verkar som om jag bloggar 1 gång i veckan.. jajja, bättre 1 gång än aldrig! :)

Veckan som gått så har jag fortsatt att jobba, varit lite ledig och nu ska jag vara hundvakt i helgen till min pappas 2 gråhundar. Mor och dotter, snälla och söta som få. Men vildingar om dom får för sig det :D

Åkte hit igår och började på min karriär som hundvakt på elitnivå! Så jag kommer att bo "hemma" i huset där jag är uppväxt tills på Söndag, riktigt kul! Inget spännande uteliv här förutom om man vill virra runt i skogen och jaga snöspöken. Men det gör mig faktiskt ingenting. Ska bli skönt att få komma bort från vardagsstressen som man har då man är ledig och är hemma. Man kommer alltid på nåt man ska göra och man slappnar som aldrig av helt och hållet. Så jag har faktiskt semester nu då jag ska va hundvakt :)
Älsklingen kommer hit ikväll också, ska hjälpa mig med hundarna och hålla mig sällskap. Det ska bli trevligt! Tror inte att han har tagit sig hit upp sedan jul, nog för att vi träffats efter det men det är som kul att han tar sig hit också :)
Nu ska jag ta en liten vila innan jag ska ut på en prommis med Bella och Aya.

Undrar som jag måste lägga bly i sulorna så jag inte blåser bort på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback