jahapp..

Sitter hemma instängd i min lägenhet idag.
Går magsjuka på jobbet och jag har varit mitt i det nu i 2 nätter. Skulle egentligen varit på kalas idag hos min systerdotter som fyllde 1 år i måndags. Men för att inte riskera att dra smittan dit (ifall jag är smittbärare) så sitter jag här och fördriver tiden med det ena och det andra. Tvättar nu för tillfället.
Hade ett ordentligt jobberpass i måndags. Började 15 och gick av 7 på morgonen. Natten bestod av att ta hand om de som hade magsjuka. Var så fruktansvärt trött då jag kom hem och det var tur att jag inte började om förrän 21 på kvällen igen.
Nu är jag ledig i 2 dagar så nu ska jag vila upp mig och försöka ta mig ut i skogen i morrn. Antingen på en prommenad eller skidåkning. Förutsatt att jag inte själv får magsjuka, men det har gått bra hittills och jag mår då inte alls dåligt. Så det är bara att hålla alla tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback