Magsjuka

Åkte dit i måndags, efter jag gjort mitt sista arbetspass för den veckan. (Totalt jobbade jag 60 timmar den veckan, det känndes kan jag lova!) Tack och lov var det en snabbt överstökad magsjuka och det värsta hade som givit sig innan kvällen var slut.

Idag känner jag mig mycket bättre! Städat undan här hemma, renbäddat och skurat så man får ut "sjukan" från huset. Bytte ut mina Julgardiner som hängt och dinglat från gardinstängerna. Kanske var på tiden(!). Nu är det fina gardiner som lyser upp rummen istället! Det blev mycket trevligare att sitta i köket då man inte störs av den röda färgen längre.
Ska göra mig en tidig kväll (vilket jag försökt med i flera dagar) måste vända tillbaka dyget så jag inte råkar bli en liten nattråtta för jämnan. Kanske råkar morfa mig till en vampyr.. vem vet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback