Både mätt och nöjd och glad!

Hemkommen från Umeå, efter några trevliga dagar hos hjärtat. Fick köra iväg hyfsat tidigt i morse så jag skulle hinna hem i godan ro innan jag skulle på utbildning/kurs, vet inte vad dess rätta benämning är..
Vet inte vad jag pysslade med men jag kom hem ca 1 timme innan jag skulle va där, men hade ingen nyckel hem, den hade mamma lånat.
Tänkte hämta min extranyckel hos syrran, men det var en nit där med, hon hade plockat den med sig.
Så jag och hunden Troja satt och myste i godan ro och lyssnade på It i väntan på att syrran skulle komma hem med nyckeln åt mig.

Hann hem och fick kasta i mig lite mat innan jag gick på kursen. Intressant var det, om palliativ vård.
Nu har man käkat 2 varma mackor med mozzarella och champinjoner. Ska dricka ett glas juice och sen bara njuta av tysnaden och katten... och försöka bli mirakulöst läkt innan i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback