Biobesök

Har under dagen inte gjort mycket alls, vaknade alldeles för sent och orkade inte ta itu med något.
Tänkte ta mig en promenad då ändå solen var så trevlig och hälsade på för en gång skull, men hade klätt på mig alldeles för lite så det blev en kort promenad till Ica och Konsum istället.
Handlade och sneglade på kommunhusets klocka och fick se att det är bio ikväll, i 3D dessutom! TinTins äventyr får bli mina äventyr ikväll också.

Precis avklarat middagen och väntar bara att klockan ska gå lite fortare så jag kan börja gå ditåt. Älsklingen var och såg TinTin på bio förra veckan och skrytit upp hur bra filmen var, så jag måste ju också se den.
Men vi måste försöka tajma våra biobesök nästa gång så vi kanske kan gå tillsammans, men man kan ju inte lyckats jämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback