Bokmalen

Har snart lyssnat igenom hela Stephen King's - IT, har bara 3½ timme kvar av den skulle jag tro. Den är uppdelad i 30 delar varav varje del är ca 1 timme och 24 minuter långa. (Har hunnit fram till del 28)
Råare bok tror jag aldrig att jag läst! Men den är fängslade samtidigt och går nästan inte att lägga ifrån sig. Ska fortsätta lyssna på den då jag ska köra och hämta tillbaka bilen i morgon, förutsatt att den är klar förståss.

Har en lånebil just nu, stor som ett AS. Men den är trevlig och köra, vilket känns som om det är det viktigaste.
Men jag vill ha tillbaka min lilla skruttbil, hel och fixad. Har inte varit många timmar under 3 månader som den faktiskt har varit helt utan fel.. vilket är ganska irriterande.

Köpte dom sista julklapparna igår och idag. (Julstressen: tack och hej då!)
Känns så skönt!
Firade Jonas igår, delade en flaska vin och såg film. Härligt och lugnt, som det ska va :)

Köpte mig även en bok som jag väntat på i jag vet inte hur många år, minst 3 år i alla fall!
Christoper Paolini's Arvtagaren.
Awsome!!

Kommer att spendera dom närmsta kvällarna med huvudet i den, ska bli spännande att se vad som komma skall. Förväntansfull är jag nu, blev som 15 år på nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback